Via SUCSEZ B.V. kosteloze verhaalservice voor ANBO-leden

anbo De belangenorganisatie voor senioren (ANBO) gaat samen met het intermediair SUCSEZ B.V. gebruik maken van de kosteloze verhaalservice van 112schade.nl. Deze service is speciaal voor mensen die deelnemen aan het ANBO-schadecollectief, maar leden van het ANBO-zorgcollectief en overige ANBO-leden kunnen ook gebruik van maken deze service. De SUCSEZ Verhaalservice kan worden ingezet voor materiële schade en voor letselschade waarvoor een derde aansprakelijk is en geen dekking bestaat. Het volledige verhaaltraject wordt kosteloos uitgevoerd door 112schade.nl.

(meer…)

Lees meer

Willis gaat samenwerking aan met 112schade.nl

Willis, de wereldwijde risicoadviseur, verzekering- en herverzekeringsmakelaar gaat samenwerken met 112schade.nl voor particuliere autobezitters. willis

Willis biedt haar klanten de “Willis Verhaalservice” aan. Dit betekent dat Willis het gehele verhaalstraject uit handen neemt van de klant. Voor niet - gedekte schades van bedrijven maakt Willis gebruik van haar eigen specialisten. (meer…)

Lees meer

Schade uitkering verzekeraars na 73 dagen

Persbericht: IJsselstein 13-05-2014

Verzekeraars betalen een schade gemiddeld na 73 dagen. Dit blijkt uit een onderzoek van 112schade.nl onder 954 schadedossiers uit 2013.

112schade.nl verhaalt kosteloos niet gedekte cascoschade op de aansprakelijke tegenpartij. In het onderzoek van 112schade.nl zijn alleen schadegevallen opgenomen waarbij de tegenpartij daadwerkelijk aansprakelijk bleek voor het ongeval en ook tot schade-uitkering over is gegaan. (meer…)

Lees meer

112schade.nl en Postbezorgers.org gaan samenwerken

De meeste postbezorgers werken tegenwoordig als zzp-er en genieten dan ook tijdens het werk geen bescherming meer in het geval zij te maken met een materiële en/of letselschade. Met het aangaan van de samenwerking gaat 112schade.nl kosteloos de vragen van de leden van postbezorgers.org op het forum beantwoorden. Bovendien kan een verhaalsactie ook geheel kosteloos uit handen worden gegeven aan, of worden overgenomen door 112schade.nl. Postbodes kunnen weer met een gerust hart de weg en het erf op.

postbezorgers

(meer…)

Lees meer

112schade.nl en Yoron gaan samenwerken om het intermediair nog meer te ontzorgen

112schade.nl en Yoron slaan de handen ineen, om onder meer het kosteloos uitbesteden van verhaalschades nog toegankelijker te maken voor het intermediair. Yoron gaat de websites van  de geïnteresseerde tussenpersonen zodanig inrichten, dat de schade snel en eenvoudig kan worden uitbesteed aan 112schade.nl die dan direct alles in het werk kan stellen om te zorgen dat de klant zo spoedig mogelijk schadeloos gesteld kan worden.   (meer…)

Lees meer