112schade.nl registreert 42000e schademelding

05/07/2018
42000 schade medling

112schade heeft vandaag de 42000e schademeldingen mogen ontvangen. Afgelopen jaar mochten wij ons 5-jarig jubileum vieren. Na 5 jaar durven wij te stellen van toegevoegde waarde te zijn. Iedere verzekeraar zal inmiddels kennis hebben gemaakt met 112schade.nl. Vorig jaar noteerden wij meer dan 12.000 nieuwe schademeldingen. Ook dit jaar verwachten we wederom te groeien. De prognose voor dit jaar belooft ons een groei van 11%.

112schade.nl timmert sinds oktober 2012 aan de weg als verhaalservice. Het aanvankelijke idee is ontstaan om het intermediair te ontzorgen door de cliënt te helpen bij de verhaalsactie van een niet gedekte schade. Het uitbesteden van de verhaalsactie aan 112schade.nl bespaart het intermediair enorm veel tijd, waardoor zij zich weer meer op andere zaken kunnen richten en de cliënt toch wordt geholpen. 112schade.nl richt zich in zijn dienstverlening met name op de voertuig- en letselschade opgelopen in het verkeer door zowel de particuliere als de zakelijke cliënt. Inmiddels is de schadeafdeling gegroeid naar 13 enthousiaste medewerkers.

Naast het ontzorgen van het intermediair ontvangen wij ook schademeldingen van cliënten rechtstreeks. Het merendeel van de schademeldingen is echter door de tussenpersoon gemeld. Inmiddels hebben 1700 assurantie- en advieskantoren in 112schade.nl een verlengstuk van de eigen service gevonden.

Klanttevredenheid

Groeien is alleen mogelijk als het intermediair en de cliënt onze toegevoegde waarde herkent en als positief ervaart. Naast de kwantiteit besteden wij dan ook veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening door opleiding van medewerkers en het meten van de klanttevredenheid middels enquêtes.  Op dit moment staat het verhaalpercentage van de in behandeling genomen zaken op maar liefts 92% met een klantenwaardering van een 8,2. Het gemiddeld (materieel) schadebedrag bedraagt € 1262,-.