De mening van de cliënt is heel belangrijk, zeker voor een dienstverlenend bedrijf. Er worden geen tastbare producten verkocht, maar er wordt een service verleend. Waar bij de aanschaf van een product het verlenen van de service door de verkoper een nevenaspect is, is het verlenen van service voor een dienstverlenend bedrijf de hoofdtaak en het enige dat kan worden beoordeeld. De beste reclame die je daarbij kunt wensen is de aanbeveling van een cliënt. Dit geldt ook voor ons bij 112schade.

P.Q. uit Hilversum

“Duidelijke en stipte communicatie.
Geen overbodige marketing ‘als bijvangst’
Zeer functionele dossiersectie op website waarop je alles kunt volgen”

Lees meer

J. de K. uit Amsterdam

“Ik ben heel prettig geholpen en werd altijd te woord gestaan ondanks mijn ongeduld af en toe. Keurig afgehandeld en snel uitbetaald. Hartelijk bedankt hiervoor!”

Lees meer

L.B. uit Waalwijk

“prima service voor klanten die geen all-risk en/of rechtsbijstandsverzekering hebben. Nu hebben wij wel een rechtsbijstandsverzekering en door jullie geweldige opzet en expertise is deze niet in actie hoeven te komen. Wij hebben – los van de impact van het ongeluk – geen sores gehad in de afwikkeling. Alles liep gesmeerd inclusief de communicatie bij elke actie die plaatsvond. Top!”

Lees meer

A.K. uit Enschede

“Omdat U geen genoegen hebt genomen met de trage afwikkeling van de tegenpartij en de wijze waarop deze de zaak wou afhandelen. Waarvoor mijn dank.”

Lees meer

F.M. uit Grou

“Prettige manier van afhandelen van de schade, een belletje en alles was direct geregeld.”

Lees meer