Dat moet gevierd worden!

18/02/2020

Hoe ver ga je in de meest klantvriendelijke dienstverlening waarbij de klant uiteindelijk niet onze bestede uren hoeft te betalen? Een vergoeding voor onze tijd verhalen wij voor de klant eveneens op de tegenpartij. Lukt het verhalen niet, dan kost dat de klant ook niets! Dat is ons risico.

Is er geen verhaalmogelijkheid dan zijn wij daar ook duidelijk in en volgt er een uitleg naar de klant. Wat echter te doen als het verhaal van de schade stokt, de verzekeraar werkt niet mee aan een oplossing, maar de klant heeft wel recht op een schadevergoeding? Opgeven? Nee, zeker niet! In overleg met de klant bekijken wij de vervolgstappen en schuwen wij niet onze klant te helpen in een procedure.

Dat werpt in de praktijk zijn vruchten af.  Ook in de zaak van cliënt J.V. heeft het tot een dagvaarding moeten komen aan het adres van de verzekeraar. Met dank aan het volharden van onze collega Elise is de volledige schade verhaald. En dat wordt dan ook zeer gewaardeerd door cliënt. Wij mochten een heerlijke taart ontvangen voor de afdeling. Dat is toch top!